Wij gebruiken cookies voor analyse, veiligheidsdoeleinden, het goed functioneren en het persoonlijker maken van de website. Gaat u verder op de site? Dan geeft u ons toestemming om cookies te plaatsen.

Levering & verzending

Alle goederen zijn uit voorraad leverbaar en indien voor 15.00 uur besteld de volgende werkdag geleverd.
Het kan echter voorkomen dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is. Als een artikel niet voorradig is krijg je hiervan normaal binnen een dag bericht van.
De op de website van dline aangegeven levertijden gelden slechts als indicatie en niet als bindend dline Webshop stelt alles in het werk om de aangegeven levertijd te respecteren.
Worden de bestelde goederen niet binnen de 20 dagen geleverd, dan kan de overeenkomst als ontbonden worden beschouwd.
Indien er reeds een betaling gebeurd is, wordt deze betaling door dline Webshop onmiddellijk terugbetaald.

Levering geschiedt via Postnl (TNT post) op een door de koper opgegeven adres of afhaalpunt. Wij leveren NIET onder rembours.
De goederen worden verstuurd nadat wij de betaling ontvangen hebben. Je ontvangt van via de track&trace code om de bestelling te kunnen volgen.
De verzendkosten voor consumenten bedragen bestellingen onder de 20 euro is €6,95 verzendkosten meer dan 20 euro is:
van 0 tot 12kg is €3,95 en meer dan 12 kg is €6,95 per pakket per verzending binnen Nederland en België.

Bestellingen boven de 80 euro worden binnen Nederland en België gratis verzonden.

De verzendkosten voor consumenten vanuit Engeland bedragen tot 10kg €14,95  van 10 tot 20kg €17,50 van 20 tot 30kg €19,95 en daarboven €34,95 per pakket per verzending.
Bestellingen boven de 550 euro worden naar Engeland gratis verzonden.

 

Levering buiten Nederland, België en Engeland

Levering gebeurt via postnl (TNT post) of GLS op een door de koper opgegeven adres. Wij leveren NIET onder rembours. De goederen worden verstuurd nadat wij de betaling ontvangen hebben. Voor leveringen buiten Nederland, België of Engeland wordt een extra forfaitaire vergoeding aangerekend.

Deze extra vergoeding moet voorafgaande aan de bestelling opgevraagd worden via de mail. De wijze van vervoer wordt door dline Webshop bepaald.

dline Webshop is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen. De extra kosten van de nalevering worden door dline Webshop gedragen.

 

Retour van goederen

Bestelde producten kunnen niet retour gestuurd worden.

Door de aard van de producten kan dline geen retourzendingen accepteren. Dline draagt er zorg voor dat alle producten voor verzending gecontroleerd zijn en voldoen aan onze kwaliteitseisen.

Mocht je bij ontvangst van de goederen toch een gebrek constateren meld dit dan onmiddellijk via het sturen van een E-mail aan info@dline.nl of bel even op nummer 077-3747447 dline neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om het voorval op te lossen.

Mocht je op verzoek van dline producten retourneren draait de consument zelf op voor de retourkosten en het risico van de retourzending.

Producten waarvan de verpakking beschadigt is kunnen door ons niet in ontvangst genomen worden.

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde producten zal dline nieuw producten opsturen.

Vermeld altijd uw naam en adres op de retourzending.

Retourzendingen kun je per post sturen naar:

dline bv
Baarloseweg 49
5988NP Helden
Info@dline.nl
T 077-3747447